The cure - friday I'm in love

Fortfarande ont i huvudet, men det får man leva med.
Serveringsprov idag, vettefan hur det gick men får hoppas på ett G iaf.
Naturkunskap imorgon, ööh, fattar ingenting men det blir nog bra det också.
Köpte ma fränd Johannas present nu så det är gjort, kändes skönt.
Men den lilla vännen vill ju så gärna veta vad hon ska få när hon fyller år så hon kommer väl gå & vara galen på mig för att jag inte vill säga det åt henne, men det får jag leva med, bara 2 veckor kvar nu ungefär.

2 dagar kvar till lovet.
GUD VA SKÖNT, ska sova bort hela lovet känns det som, fast det lär ju inte bli så ändå så.

Kommentarer
Postat av: johannaa

men hallå! jag kan betala för att veta!!!

2008-02-28 @ 16:09:49
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0