(:

Hemma igen efter en helg i Ersmark, eller va hemma nå timmar i går också,
For tillbaka igen där vid halv 7.
Väl i Ersmark så ligger vi väl mest bara & döör i Mattes soffa sen när vi kommer
fram till att vi ska fara & hyra film på Ersboda. Så det blev att åka skoter dit,
Matte var väl överlycklig han fick ju ut mig på skotern, Vi hyrde film,
Black Christmas den var fan inte mysig nånstans.
Fast det va jag som ville se den, men det va bara för att Matte skulle se en skräck film med
mig.
Sen blev det sova, sen vaknar jag av att Matte väcker mig för att Johanna har ringt & han hann inte svara
så jag ringer upp Johanna & pratar med henne en stund, sen så lägger jag mig & sover igen.
Skööönt,
For hem idag, fick skjuts av Simon för han skulle ändå fara & jobba så jag fick åka med honom hem
så jag slapp åka buss, det va ganska skönt.

Kan inte klaga på min helg, den har varit helt underbar, även fast man inte har gjort så mycket,
spenderade min fredag med 3 personer som är det bästa & får mig att må så underbart bra.
Lördagen spenderade jag med en av dom 3 & kan fan inte klaga på den, helt underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0