döö

Fyfan va less jag är på att vara utan internet, kan inte sitta uppe hos mig föratt sitta vid datorn för självklart så ska mitt internet vara avstängt bara för att telefonen & internet går på samma linje & det har brunnit i den så har vi i internet funkar inte telefonen, så nu har pappa stängt av mitt & puttes internet, & resten av folket har det, det är ju skit kul, Så jag fick gå ner till pappas dator för att få sitta en stund här för att kolla runt & känna mig allmänt less på allting, dock så går ju som ingenting annat som jag vill heller så.
Jag är på SVERIGEST ÄCKLIGASTE HUMÖR !, känner bara att jag vill stycka nån eller nått sånt, vill inte ha folk i närheten, blir bara sur & tvär..
En sak fattar jag fan inte& det är varför pether har internet & inte jag, han sitter fan bara& spelar & gnäller för att han för högt ping eller va fan det är, lika bra att lägga ner skiten..

Gaaah, är så jävla less. !


Du är så jävla äcklig & dum i huvudet !, mår ju fan bara illa av tanken!,
hur kan man vara så jävla dum ?!
fan 5 år ! det är fan mycket, satan så äckligt ! FYFAN


Kommentarer
Postat av: barajohanna

hunnybun, vi snackar sex år. 87 och 93

2008-01-20 @ 12:57:20
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0