I will not die, I will survive.

Första gången med EU-mat, frågan är ju, allt var bara jobbigt, vart för mycket i huvudet,
aja, min grupp är väl iaf bra, ska leta reda på recept på mat från Turkiet & Frankrike, förrätt, varmrätt & efterrätt.
Finns inga förrätter från turkiet iaf. Blev bara less. Gick fan till 17.00, Jag vet inte hur jag ska komma att orka att göra det fram över, det kommer gå åt helvete tror jag.
Men det är bara att bita i det sura äpplet & fortsätta fast det känns förjävligt. Har själv valt det, dock kunde det ju ha varit en bättre tid än till 17.00, fast tisdagar är värre då äre 17.20 som gäller & då äre servering då går det åt helvete, Serveringen kan jag fan skippa, man ser ju fan inte klok ut i kläderna, Kjolen sitter ju fan inte normalt & skjortan det är ett tält nästan, då känner man sig ju så snygg så, sen ska man alltid måsta vara trevlig & ha ett leende på läpparna & det är ju jag så bra på..



2 månader med dig, du är underbar.

Mattias <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0