jaja

Hela min helg har jag spenderat med muttmatte som han förövrigt får heta nu.
Blev chill i fredags, Bio igår.
Såg National treasure hemligheternas bok en riktigt bra film faktist, gillar man äventyrs filmer
så borde ni sen den.
Sen blev det hem till matte i ersmark, lägger oss & ser på Nära & Kära med Bryan Greenberg.
Den var riktigt underbar, Men det va väl mest jag som såg filmen, matte låg väl & halv sov,
sen så när den var slut så blev det en till film Sjön som den hette, den var väl helt okej den med
har sett den förut. Så min lördag kväll bestod väldigt mycket av film, la mig väl & sov där vid halv 4.  For från Muttmatte vid 1, fast då hade han redan lämnat mig för att fara ut & köra skoter med nå fränds.  Mitt humör låg väl inte på topp, menmen, får väl leva med det när man har en pojkvän som är så skoter kåt att det finns inte.

"Du betyder mer för mig än va dom gör"

Nu väntar en hel vecka i skolan igen. taggar till... eller inte!

Kommentarer
Postat av: johanna

BRYAN!

2008-01-27 @ 16:49:59
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0