skola

jaha, Jag sitter här klockan är före 10 & jag är uppe !
Hemska tanke, menmen ska till skolan på ett tag, vettefan
hur det ska gå, har inte ens kommit mig för att fika eller klä på
mig eller göra någonting sitter & bara loodar för att det känns  inte
som om att man ska till skolan, känns för jävligt, men det blir nog bra ändå,
Får väl se efter första dagen om jag kommer överleva detta.

15.00.
kommer till skolan där vid halv 11, känns inte se farligt fel,
börjar med att träffa klassen, Det första jag får höra är att
jag är dum i huvudet, men det är Ida i ett nötskal, fick nya schemat & en massa
lyssnade väl inte så mycket på vad staffan sa, satt väl mest & prata med alla andra.
sen idrotten kan ju inte klaga fick massage, det är väl det underbaraste som finns.
sen får vi slutar där vid 1 för att vi inte behövde ha svenska, Imorgon sägs det att man
börjar 14.10, känns drygt ändå. fast det är bättre än att ha ett hål på flera timmar som
man skulle ha haft annars om vi började tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0