the bold and beutiful

Dagen idag var väl helt okej, skolan från 8.20 - 12.00 far på stan med MuttMatte en stund,
sen åker vi hem till honom & bara chillar jääävel, Simon är där & han står & skjuter innebandybollar på oss
som tur va så fick inte jag någon boll på mig, var bara matte han träffade, lika glad är jag för det ! 
För då slapp jag få ont, mohahaha !
När jag kom hem från Matte berättar min syster att vi har fått Giutar Hero & hon tvingade mig att prova, men det gick ju åt helvete, men jag kunde inte sluta när jag väl börjat var tvungen att spela ett tag ändå, fast jag blev lite bättre, men går fortfarande åt helvete, men det får man väl ta, klarar inte ens en hel låt så bra är jag !. Men jag ska fan klara en hel låt iaf, ska spela jävel !.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0