Uggla

Magnus Uggla spelas just nu i mina högtalare, hans låtar är mycket bra
dom gamla är ju bäst, men dom nya är inte heller så pjåkiga.

Dagen har väl varit helt okej, lite seg bara,
Fick reda på att vi ska till grundskolorna på Måndag, till Ålidhemskolan
jag & tess mekade ihop det.
Sen så fick jag reda på mitt alkoholprov det fick faktist helt okej, 37,5 poäng &
Godkänt var 36, så jag tyckte att det var bra, blev lite stolt över mig själv.
Sen blev det stan med Tess, kollade på skor, jag ÄLSKAR skor, det bästa som finns.
Hittade ett par som jag blev helt kär i !, så dom vill jag nu köpa. Sen hitta jag en parfym
som jag haft förut som jag gärna skulle vilja ha igen, får väl se om jag köper den nåndag
också kanske. Bjöd Tess på en paj på donkan, det var hon värd idag tyckte jag.
"sätt ett mål & ropa sen jag ska ha tvätbräda till sommaren."





    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0