Älskade barnskivor - Ole dole doff

Första dagen på jobbet, klev upp 6 för att börja 7, nej tro inte att jag var något trött, NEJDÅ!.
Matte är hemma nu! iaf i landet, vet inte om han är i ume än iaf.fast får väl se när jag ser honom, vet väl inte om jag vågar, han kommer va äckligt brun & det vet jag väl inte om jag tycker om!.
Snart åker jag & tar hål i tungan, Johanna ska vara nervös åt mig iaf. tack för det min vän..

skriver senare..

19.44
Kom hem för ett tag sen, for ner på stan & tog hål i tungan, det gjorde inte jätte ont, men det kändes verkligen, det kan jag då säga att det gjorde. Matte är hemma & försöker få mig att komma till ersmark, låter lockande men tyvärr måste jag säga nej på den. Jag försöker få honom att komma hit istället, får se om det lönar sig..
Annars får jag dejta honom på fredag har han lovat! ooh, jag ska typ få paket av honom värsta awesome!


Kommentarer
Postat av: Johanna

du är så in i helvetes snygg!

2008-07-15 @ 00:31:38
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0