David Jordan - Sun goes down

Inatt slutade alla jävla ultrabussar att gå, eller rättaresagt typ varenda jävla buss i stan. Ja det är tur att man bor i stan & kan cykla, men hur gör jag om jag nu skulle få för mig att fara till pappa? ska jag gå? Kom fram till att om strejken varar längre så kommer min mor att få skjutsa mig till matte om jag skulle få för mig att åka dit när han kommit hem.

& det är inte så länge kvar nu tills dess. på söndag kommer dom till stockholm, sen får man väl se när man ser pojken igen, frågan är ju om jag vågar, han kommer vara för brun!

På måndag klockan 17.00 tar jag hål i tungan!

Kommentarer
Postat av: grannen.

när börjar bussarna gå igen? ;O

2008-07-11 @ 23:27:21
Postat av: Sandra

Ja, men hur roligt är det att sitta och häcka i hörnefors egentligen? Man blir typ handikappad utan buss :(



Nervöst? ;)

2008-07-12 @ 13:40:05
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: täzz

holmsunds bussarna har varken swebus eller veloia så dom går men ja

2008-07-13 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0