Erik Segerstedt - I can't say I'm sorry

Det fick jag ju inte ens berätta själv. store & lillebror visste om de, dom brydde sig inte, men lillasyster har väl kollat på kort, styvmamma visste sett väl kort hon också, men gubben visste inget, & jag ville ha det så, men smart lillasyster som man har så säger hon när odm sitter & pratar vid matbordet, om varför jag inte kommer ut på holmön ihelgen, för bror visste det & lillasyster säger "ja hon har ju tagit hål i tungan!". Jamen tack för den passningen, & pappa blir väl tokig, jag kan se han framför mig hur han stryper mig! han sa fan "ja då kan hon stanna på Mariehem". Tack för den. Visst jag är 18 & får göra vad jag vill & han kan inte göra någonting åt saken, men jag visste hur mycket han hatade att jag ens funderade på att göra det, varför va du tvungen att ens säga det?! var väl bättre att det skulle komma från mig än från dig!. men du tänkte väl inte som vanligt det kom av bara farten. Usch, fyfan va arg & less jag är, varför ska det bli så här?.. Äsch lika bra att jag skiter i det, men jag kommer inte kunna göra det! jag orkar inte, jag kommer väl få ta den smällen när jag träffar honom nästa gång, men då får jag göra det också...

tack lillasyster för den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0