Flo Rida ft. T-pain - Low

Droskan igår med bryyydarna! for först till syster med Johanna & chilla där, sen vidare till Rositas kompis, hooka upp elina där satt & chilla. går till droskan träffar nå duuuudes som försöker lura oss om att dom ska planka in på droskan & att dom var 12. Den gick vi icket på.
När vi väl kommer dit så äre ganska nice att hassan står i dörren kommer in för 50 kr!. Den tackar jag fan för. Sen handlar man av Johan i baren & får 3 baccardi för 60 kr, det är inte pjåkigt. sen några till för den summan & sista gången blir det för 50, inte dåligt att jobba & känna folket där, mina fränds lät mig gå & handla allting för att jag känner dom. haha, dom ba utnytja mig! sicka jäklar!. Fick erik & dansa med mig å han som aldrig dansar, mohahaha! jag är bäst!. Shakade jävel på golvet med Johanna & Elina, En helt underbar kväll! Jag tog min krog oskuld igår sa dom också, haha, sjuka damer.
Satt & pratade med storebror igår också, han skratta & tyckte det va bra att jag var ute på krogen, sen vare nån brud som sjöng för mig, typ pelles brud? vet knappt vem människan är. Men det är nice
Håkan - Jag älskar dig lillasyster.
Johanna - Jag älskar dig också bror.
Nawen så söt han var igår!

tack för en förbannat bra kväll bruds

Älsk kommer hem idag!
 Jag har saknat honom som ett as!

Kommentarer
Postat av: Elina

tack för kvällen bergström!

2008-07-13 @ 18:15:46
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0