Gavin Degraw - In love with a girl

Var & åt på Balder med Johanna & Albin, mycket gott, känner mig tjock efter den tacobuffén.. Gått runt på stan & bara dragit runt, kom fram till att jag hade mest pengar av oss alla 3 så tydligen skulle jag köpa allt, för dom hade ju så lite...
Just förtillfället luktar jag matte, var inne på Åhléns & lukta på parfymer var tvungen att lukta på parfymen matte har. Så nu sitter den fast i näsan på mig.
Blä vad jag saknar honom..
Albin den bajsungen åker ikväll till stockholm för att åka till turkiet imorgon. bajs på han!

Annars så har gubben sålt BMW:n, kom en dude som sett att den stått hemma hela tiden ett tag nu & fråga om vi skulle sälja den, bad han komma tillbaka för jag kunde inte svara på det, så nu har pappa sålt bmw:n.. Fast ljudet har vi kvar, det var ju de viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0