Kat Deluna ft Busta Ryhmes - Run the show

Vafan! lillebror sitter & dricker med pappa & Ullis i Åsele & är 16, men det är helt okej, skulle det va jag så skulle det fan inte ens tänkas tanken. FÖR jag får ju fan inte dricka, men lillebror får. Visst jag gjorde en deal med pappa för några år sen, men då vare att om jag höll mig tills jag var 18 så skulle jag få körkortet, men sen så ändrade han sig att jag måste ha tagit körkortet innan jag skulle få börja dricka. Men in my as!.. & det här med lillebror, inte fan skulle dom acceptera det om det var jag, fan taket skulle ju explodera. Men det är ju ingen nyhet när det handlar om dom & om mig. Jag är ju bara jag. Har tyvärr lärt mig leva med att jag alltid kommer i andra hand, men förr när jag va liten ville jag inte se, jag ville inte lyssna på vad mamma sa, hon har sagt det i alla år, men nu ser jag det själv. Men det är inte lönt att säga nånting. För det kommer aldrig att ändras iaf, Jag kommer få leva med det tills jag flyttar hemifrån, Vilken familj som gör skillnad på allt & alla. Jag känner verkligen hur mycket jag tycker om det.
Som när jag skulle börja köra bil, "näe du får inte köra den bilen, den är för ny"... Men ursäkta mig då för att jag inte har kört bil förut som allt & alla andra i min familj. GAAH! varför ska jag ens lägga ner tid på att bry mig, jag får ju ändå ingen respons från nån av er ändå så, ni bryr er ju inte!

Taggen finns inte nånstans, låt mig ligga ner & bara vara jag. Får se hur jag gör med allt nu, jag har inte bestämmt mig. Men det blir nog bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0