Lil Rain - Adore you

jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag orkar inte. Mor säger att jag är påväg att bli sjuk & jag tror henne fan. Huvudet är tungt & tjockt, har ont som en gris, jag orkar inte bli sjuk, Inte på sommaren. Menmen äre så då får jag ta den smällen. Vis om en vecka, vet inte vad jag ska ta mig till, vet inte om jag har någon pepp för att fara ut eller inte, men jag funderar på att åka ut kanske fredag - lördag, får väl se senare iveckan hur det blir med det..
Ska gå & fördriva tiden med att se anki & pytte med lillasyster, kan verkligen inte den filmen ut & in nu, hon ser den ju verkligen inte flera gånger per dag, man får inte ens se på tv i det här huset längre. Hon är en snorunge som skriker när hon inte får se det hon vill se, så man får bara gå från tv;n eller sätta sig & se glad ut & se anki med henne. Jävla fågel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0