Nickelback - Savin' me

Min kära mattias lämnar snart landet för en vecka, & jag kommer INTE ALLS ATT SAKNA HONOM! de sa jag till honom när han ringde & sa att dom satt på arlanda. Fast han trodde inte alls på mig, för sakna honom är bara förnamnet av vad jag kommer att göra. Usch säger jag bara.
Men han kommer sakna mig å, & när han kommer hem så får jag min födelsedagspresent. En vecka kommer att gå fort, eller a det kan man ju alltid hoppas.

Jag tackar alla som grattade mig igår när jag fyllde år, fick så mycket fint av er. tack så hemskt mycket!

Tar nog hål i tungan snart tror jag. gör jag det inte i nu så väntar jag tills efter augsti. kommer bli nice.


PUSS på dig!


Kommentarer
Postat av: Elina

jag hoppas det! :D

2008-07-08 @ 00:57:49
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0