Nomy - Cocaine

Visfestivalen var i helgen på holmön, jag har bara hört om den & jag vet hur det brukar vara där ute.. Fylla,fylla,fylla & åter fylla!.. sen blir det ju slagsmål också på de..
Jag bosatte mig i Ersmark hos matte & bara mådde gott, Pär skjutsade mig & Matte till Södervik igår så vi fick fara & bada & sola, badade iaf för första gången den här sommaren igår, var riktigt skönt, får bli fler gånger man far dit (:..
Börjar min sista vecka på jobbet imorgon & jag säger bara skönt,
Sen så sitter man här & hoppsan det är snart augusti, då börjar ju skolan, låt mig grina..
Lillasyster fyller år på torsdag & frågan är ju om hur det blir, om dom vill ha mig där eller inte?. får nog fråga, vill dom inte ha mig där så kommer jag inte. isf säger jag förlåt lillasyster!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0