Takida - Jaded

han har seriöst typ sagt upp bekantskapen med mig, han vill inte ha med mig att göra, han är så sur så de finns inte, men jag varna dig faktist! men jag vet att du inte tycker om det, men ändå, jag är 18! när ska jag få växa upp? & vara jag? När ska du se att jag inte är något litet barn längre?.. Ni trodde seriöst att jag inte skulle komma ut för jag tagit hål i tungan... jag far inte ut för att jag inte vill fara ut, jag orkar inte...
Hon sa att det va tråkigt att jag inte kommer ut & att dom inte får träffa mig, men ta det med HONOM, det är han som är sur & inte vill träffa mig, jag kan inte göra någonting åt det... Vi ses när vi ses OM vi nu kommer att göra det..
drar du in mina bidrag så vet jag ju vilket det är & det accepterar jag inte, det kan du glömma..
Men jag kan ju typ gå & gräva min egna lilla grav för du kommer ju verkligen inte smälta att den sitter där, Men när lillebror gör något så går det över på 5 min, men när det gäller mig ska vi måsta va sur & grinig i fan år & dagar,
DU ÄR ENVIS SOM EN JÄVLA ÅSNA!.. Jag har verkligen ingenting att säga längre, jag har ingen ork längre, varför ska jag bry mig för? det är ju bara kattskit av allting, jag ska fan lägga ner skita totalt i allt & sluta tänka på det, men jag vet att jag inte kan sluta tänka på det, det gör för ont!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0