B.A.R - Det är så synd att du är så söt

Det var inte lite kallt idag inte!
& så regn på det hela, & vi skulle spela brännboll, jippi!, sånt väder älskar man ju! Kall & blöt har man varit hela dagen, frusit som en gris. Satt & kollade på en match & Jonas satte sig på min jacke & det tyckte jag inte han skulle göra så jag drog upp honom & sen så fick jag honom & ramla ner på marken igen! jag är stark! sen börja han fundera på om jag verkligen var en tjej! :O
Spelar första matchen halv 10 & den förlorade vi BIG time!, 64 - 0 tror jag det var på ett ungefär.
vi hade bestämt oss för att inte få nå poäng & det fick vi inte heller, utebrända kanske 4 gånger... Nästa match fick vi iaf 15 poäng men förlorade ändå, sen vann vi tredje matchen för att vi spelade lika & sen gjorde vi sten,sax,påse om vem som skulle få sista poängen & det var vi som fick det. Mötte Joels klass som sista & där förlorade vi också, men vi kan ju inte förlorat med så mycket som vi gjorde tyckte vi, Men tydligen.. Men annars var väl dagen helt okej, i stort sett.
Sitter nu nere i holmsund igen för att lillebror har avslutning imorgon, går ut 9;an lillbubben!

26 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0