Black Ingvars - Cherie

Min älskade pojkvän kom hem ifredags så jag har bott i ersmark hos honom sen dess.
Wheels igår, for ner på stan & kollade på bilar, jag som inte är så intresserade av bilar stod & kollade & hittade faktist några snygga bilar också, men dom pengarna får man ändå aldrig. Träffade Pär, Helena, Maggan & Fredde, vi fick låna caben av Pär så vi satte oss 6 stycken i den & åkte runt på stan, hade så kul. fötterna var varma men annars frös man om huvudet & armarna, åka cab när det är kallt på kvällen.
när man precis somnat så kommer pär & fredde in och sjunger JÄTTE fint! höll ju på dö.
menmen en bra kväll annars.

Fått städa mattes rum idag, han hade mycket skit i det.

18.40
Var nyss ute & körde bil med morfar, det gick faktist väldigt bra om man ser bort ifrån starterna, men dom ska man väl få träna på kanske. Körde från bilprovningen till flurkmark, sen fortsatte jag därifrån, förbi ersmark. stannar före ersboda för att slippa köra genom allt möjligt, skulle nog inte klara det än, Mötte Matte far & lillebror i caben också. Tror inte dom såg att det var jag, eller de kan man ju hoppas på.

6 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0