Black Ingvars - Inget stoppar oss nu

Kul.. mycket kul att dom typ inte ens lämnat in papperna på att jag jobbat till chefen på Droskan det är ju fan smidigt.. Fick be mamma ringa till stefan & fråga & han hade inte ens fått in nå papper på att jag hade jobbat där, sen får vi ringa Johan & prata med honom & berätta att jag inte ens fått lön för i maj, så nu hoppas jag att jag ska få pengarna den 4juli som dom har sagt, annars vet jag fan inte vad jag gör. kokar typ sönder eller nått.
menmen nu kan jag ju alltid hålla tummarna på att jag får pengarna som dom sagt.

var ute & körde bil med morfar idag, det gick faktist ganska bra & gubben lura upp mig på stora vägen, men bara en bit för att köra lite, ganska kul när man väl sitter där & kör då vill man som inte sluta.. Men måste köra mer (hoppas inte matte läser det här för då vet jag vad han kommer säga.) känner pojken så bra att jag hör hans ord i huvudet fast han är typ 13 mil ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0