Dia Psalma - Luft

Jag förstår inte varför alla älskar att väcka mig på nätterna?
Ullis ringde 02.20 & frågade om Putte var hemma, sen där vid 3 - halv 4 kommer storebror & skriker & hoppar på mig "hej älskade lillasyster!" öööh dum? mycket sjuk unge det där!
Ankan kom förbi med mitt äppelte som hon köpt i turkiet! mycket gott.
Näe nu ska jag åka & jobba eller okej på en timme då men..

29 dagar!

00.55
For & jobbade ganska chill i början, sen blev det fart, satan va pizza det gick, tror jag sprang som en gris fram & tillbaka x antal gånger.
Träffar faster & kusin där också.
Mhart tvingade mig att stå i grillen ikväll, men det var bara för att det var kent jag skulle servera så det gick ju ganska bra det också. Träffa ju lite folk man kände som skulle på droskan ikväll, Lisa & Jennie stod i kön så man sprang dit & prata med dom en snabbis, Sen när jag slutar står jag med Johanna & folket & bara pratar. Sen ner på kajen & träffa lillebror & nisse. pappa kommer & hämtar oss för att vi vill hem & orkar inte vara kvar.

28 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0