Jan Wayne - Because the night

Kom hem från Johannas stuga idag, jag blev dålig så jag kunde inte vara kvar, min mage vände sig helt enkelt & ville inte som jag ville.
Men for till johannas stuga igår, chillade där, hade det jätte trevligt, satt & läste & då ville Johanna att jag skulle läsa högt för henne, jamen då gjorde jag det. Albin & Elina gjorde en egen midsommarstång, mycket fin!. Sen 5 - 6 då började vi med maten, grillat & pommes hur gött som helst. Satt & hade kulkul igår. Johannes kom ut & var trevlig med oss också. Sen satt vi & körde sanningen & konnsekvens kortleken som Johanna hade med sig, Jag var död där vid 2, vi gick in & jag satte mig i soffan & halv sov. vaknar klockan 3, då går vi alla & lägger oss uppe på loftet & när vi vaknar idag klockan halv 11 så höll man på dö av värmeslag.. 
Har bara chillat, men sen började mage leva ett eget liv. Så mamma fick komma & hämta mig.
Tack för en underbar fredagkväll, ni är ju ba för goa.

- Jag vill smeta in din rumpa i choklad & slicka upp det

14 dagar!


Kommentarer
Postat av: JOhanna

men sånt där kan du ju inte bara sprida ut till allmänheten. Det är ju pinsamt ju!

2008-06-22 @ 16:04:35
URL: http://dolle.blogg.se/
Postat av: Elina

tack själv! synd att du inte kunde stanna kvar!

2008-06-23 @ 00:11:42
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0