Kobojsarna - Bambi

Att jag klarade naturkunskapen är ju fan ett under! fick G & det trodde jag fan inte att jag skulle få, men är man bra så är man!.
Sen ner till droskan för att jobba, börjar väl vid 2 sen är det full rulle, 6 kom alla gäster & det va 240 stycken & allt tog slut & allt gick bara åt skogen så det blev ganska mycket spring på oss tre som var där, men det var nice. Mina fötter är döda!, jag går & klagar på att jag har sjukt ont i mina fötter. Ska jobba imorgon också, får väl se hur det går. men det ska nog bli bra det hoppas jag, Sommar Droskan har premiär imorgon & mina fränds ska dit, ser väl om jag träffar dom imorgon när jag jobbar, med lite tur så kanske jag gör det om jag inte har sån snäll chef som låter mig sluta tidigt istället, men det får man se imorgon..

Jag gick & snodde en tröja av pappa & jag tycker texten på den är ganska kulig faktist
I gave up SMOKING, DRINKING & SEX It was the most terifying 20 minutes of my life!

30 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0