Legenderna - Gråt dina tårar

Du åker när jag fyller år, jag är verkligen överlycklig... NOT!... Vill att du ska vara hemma, men så blir det inte, är glad att du ska få åka men ändå inte, men det är bara för att du åker på min födelsedag jag kommer att vara deppad som jag vet inte vad dom här sista veckorna innan. Får jag leva med, dra på fake leendet som är ganska bra att ha till hands som nu t.ex..
Egentligen borde jag sova nu, eller egentligen för länge sen, men sova det kan jag inte.
Ska ringa älsk på en stund & prata med honom igen.

18 dagar!

00.43
7 månader med dig & jag tyck ba om dig mer & mer. helt sjukt att tiden går så fort.
Mattias Wennberg! <3

Fick en bild av Johannes som visar hur snygg jag var på kulturnatta!


Kommentarer
Postat av: anneli

du är typ den goaste jag vet!

pussss (och det kommer bli bra iaf)

2008-06-17 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0