Marc Cohn - Walking in memphis

Skolavslutning idag & för alla andra vare studenten, jippi! ett år kvar!
Robin sjöng idag för oss en låt som han skrivit själv "missing you" tror jag han sa att den hette & den pojken kan verkligen sjunga, jag älskar när han sjunger, han har en sån underbar röst!
for & kollade på när albin sprang ut idag, mycket stilig var han.
Ner på stan & kollade på alla där också, folk blir som galna när det är studenten, men om man tänker efter så kommer man va så där själv när man står där.
Som maria sa till mig idag när vi satt i aulan "Vi kommer va värst" & ska jag vara ärlig så tror jag helt & hållet på henne.
Men det känns inte som sommarlov, dåligt väder & en massa, men taggen kommer väl får jag hoppas, Mitt sista sommarlov, känns förjävligt!
Nu taggar jag bara min 18 års dag allt mer!

24 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0