Mora Nisse - Skatar idioti

Regn idag igen, satsar inte på det liksom, vill ha sol & värme. blir så äckligt kallt när det regnar & bålser.
Far till kyrkan för att se Puttes avslutning, mycket stilig lillebror hade jag, kostym & hela kittet!. Sen fara iväg till pether & emmas avslutning. Sen hem & åka in till stan & träffa maria..
Går runt på stan i värsta feta regnet! & jag gick i tofflor bar fota. så jag gick rätt i en vattenpöl det var bara lite kallt!..

Imorgon slutar skolan & jag är glad!. Albin tar studenten, kanske ska dit & titta på honom imorgon med johanna om jag hinner innan dom springer ut på draggen.

Kommentarer
Postat av: HANNIE

har du hört talas om sockar och typ gummistövlar kvinna? :P

2008-06-15 @ 23:28:40
URL: http://metrobloggen.se/hannavictoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0