Pink - Dear diary

Matte ska sälja sin skoter & frågar om jag vill köpa den?, Hmm, jag måste nog säga fett nej på den! vill inte ha hans skoter.. Nu kommer han att tjata om en ny tills dom köper den också. Men han är skoterkåt så det bara skriker om det. Tänk att va hans tjej under vinter halvåret, man blir som så där lite smått bortglömd för att det enda som existerar är skotern, & under sommaren så är det crossen, snart finns ju bilen där också. Men jag är väl älskad där iemllan någongång kanske om jag har tur?.. Fast jag vet att han älskar mig ändå, men jag tycker det är så kul att man kan älska nånting så mycket så som han älskar skoter & cross & bilar & fan hans moster.. Men han är söt. & när man väl åker skoter med honom så blir det "får jag fara & leka lite själv? går det bra att du hoppar av?" & jag hoppar mer än gärna av när han ska fara & leka & hoppa & köra som en tok, räcker med att han kör som en galning ibland när jag åker med, det är ju typ hemskt.Crossen kan han glömma att jag åker igen, en gång & aldrig mer liksom.

10 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0