Three doors down - Landing in London

Jag fick typ ändå en ganska bra nyhet idag! Kan ju verkligen inte klaga & några vet ju va ja menar!
Morfar ska ha bil snart & jag ska köra, min pojkvän tvingar mig verkligen att köra säger jag att jag inte vill eller inte är så taggad så typ skriker han åt mig att jag MÅSTE så det är lika bra att göra de. Sen ska jag se om pappa vill ut & köra bil med mig, han är så slööö den gubben! Men vet inte om jag vill köra nybilen så ska se om ajg får köra micran, den är liten & lätt, passar mig otroligt bra!.
Kom hem.. Jag saknar dig!, frågan är ju hur mycket jag inte kommer att sakna dig när du är i turkiet?! hemska tanke!.

Jag vill tatuera mig typ nu!, först mitt kinatecken, sen har jag ett problem vill ha nått vid sidan av magen men vet som inte riktigt motivet än, men det får väl komma det nåndag också

12 dagar ... Sen krogen brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0