Turbonegro - High on the crime

Banken idag med mamma, får kortet början på nästa vecka & jag känner mig bara allmänt fast!, jag kommer inte kunna göra någonting.. Sen kommer ju leget om 2 - 3 veckor, Hoppas att man iaf får pengarna från droskan imorgon, sen ska jag jobba imorgon från det jag slutar skolan tills jag vet inte, sen börjar jag jobba klockan 2 på fredag & får väl se hur länge jag kommer att få jobba då också, alla mina vänner ska iaf på sommardroskan premiären, eller a iaf alla som är 18... Men jag känner mig inte peppad på att jobba imorgon ingen ork alls, men jag får pengar så det är det fan värt!. Näe nu ska jag sluta gnälla.
får ju iaf pappa att skjutsa & hämta mig fram & tillbaka nu bara för att jag ska jobba..
Sen har jag kommit fram till att jag måste börja köra bil mer! typ nu på engång, måste tvinga ut min far om han nu inte vill att min körkort ska kosta 1 mille! visst nu kanske jag överdrev men kanske 20 tusen eller nå sånt. Morfar är på han ska bara meka bil så ska vi ut & köra.

31 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0