Turbonegro - If you see kaye (tell her I L - O - V - E her)

Dagen var väldigt kort, for till skolan hade betygsnack på idrotten, jag fick VG jävla sjukt, kunde jag verkligen inte tro & jag som inte tycker om idrott. men jag tackar för mitt Vg iaf. ner på stan & träffa Johanna, går runt & kollar lite, hittar två par glajjer som jag kan tänka mig att köpa tror jag, båda kostar en hunka. Sen istället för att köpa en Mcflurry så gick vi på Max & köpte en Max Blizzer, med dumle INTE var de nå dumle i dom inte, smakade kaffe!
Så den gör vi inte om!
Får mitt nya bakomatkort imorgon, jag har inte kunnat röra mina pengar sen i fredags för då slutade mitt kort att fungera så nu ska jag & mamma på banken imorgon & meka det dära. Sen hoppas jag att jag får mina pengar från droskan i veckan Mhart sa att jag skulle få dom den 5;e så jag hoppas på liksom!

Annars bara 32 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0