Disturbed - Meaning of life

Sverige - Spanien.
1 - 1.
När sverige gör 1 - 1 så skriker killarna i tvrummet, så man missar ju verkligen ingenting om det blir mål eller inte.. Men det är nice
Jag tog mig iaf en paus, jag orkade inte mer.
Men pojkarna lämnade mig för att fara på makken & köpa godis, kan ju alltid hoppas på att matte handlar godis åt mig annars kommer han få spö när han kommer tillbaka..
Sverige förlorade, Spanien gjorde ett mål till innan förlägningen var slut.

Igår va introduktionen på sjukan, jag, johanna & tess satt där så fint så & bara lyssnade, har aldrig haft så ont i rumpan som jag hade igår, sen fick vi kolla på dom platserna vi ska vara... taggat att birgitta ska ligga där jag ska jobba i sommar? nääe, inte för 5 öre ens. Men när jag ändå är där & hon ligger där så måste jag gå & hälsa på henne tror jag, men jag tycker ju inte om sjukan när det har med mig att göra..

21 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0