Brolle - de är hon

Jag tror jag tappade min tagg för så där 5 min, blev inte så pepp på att fylla år ändå. Att du ska åka till turkiet blev jag lite smått deppad över, Men jag vet själv att jag inte skulle tacka nej till en resa, Om min mor eller far kom & sa att vi skulle åka utomlands skulle min väska va packad & jag skulle vara redo när dom sa att nu far vi. Så om jag ska vara helt ärlig så tycker jag ändå att du ska fara fast jag egentligen inte tycker det men. Men ska ju inte bara tänka på mig själv, måste tänka på andra också, men jag vet hur mycket jag kommer att sakna dig, det kommer va en hemsk vecka.
Fast då ser jag ändå på ett annat sätt att jag har min Johanna hemma & hon är de bästa jag vet!.
Näe nu får jag inte tänka på det dära nå mer, jag orkar inte ha det i mitt huvud, är ett tag kvar eller egentligen inte men får inte gå & hacka upp mig på det, vill inte, orkar inte...

Sitter & ser på barnprogram med Elsa & det är Rädda Joppe... död eller levande! Kommer ihåg att man satt & såg det när man själv var liten, sen började det bara bli tråkigt & nu när man sitter här & ser det så är det ju hemskt. Jävla mullvad!

20 dagar!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag skulle inte missa din födelsedag för allt i världen. och jag tror fortfarande att joppe är en kanin..

2008-06-16 @ 14:00:31
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0