asshunter (kobojsarna) - alla vill ha mig

Sitter i köket med lillasyster & hon letar kortlekar så dom kan ta med sig till Malå imorgon nu när dom far, jag satte mig vid Ullis dator & skulle spela men hamnade här, men det är nice det. Våra katter har tredje världskriget här också, men det är väl helt okej, inte så ovanligt om man ser det så,
Bror blir gamm imorgon, jag ska tydligen göra tårta åt honom, eller kladdkaka rättare sagt, men får väl se hur det blir med den saken..

Mitt tidfördriv med andra avenyn är snart slut, har bara 5 avsnitt kvar, sen blir det att följa dom på tv eller något. får se hur det blir med den saken.
Nu är det lov, känns ganska nice, fast jag inte tänkt på det så mycket, men ändå skönt att få sova, dock blir det nog inget sova när jag kommit hem till mamma, ska bli omtapetserat i sandras rum som malin ska få, & det som elsa ska få, kanske mitt rum också om jag har tur, men då måste jag ut med allt från mitt rum det känns jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0