Barry Louise Polisar - All i want is you

Skoter med matte igår, ja vad ska man säga?
GALNING?!

det tror jag är det enda ordet som passar just för tillfället.

Men jag lever, jag står på fast mark meed två fötter iaf.

har nu pendlat mellan mariehem - ersmark. ersmark - mariehem

lite till & från nu, det är ju trevligt det.

Blir ersmark ikväll också, & Jag kommer att somna så ofta jag lägger mig ner.

Men jag måste fråga mig själv varför jag alltid vaknar typ 8.00! varje jävla morgon.

det är lov & jag vaknar före 12, det är hemskt!.


Kommentarer
Postat av: Anneli

jag ligger under din säng och petar dig i ryggen.
imorgon sover du längre, då lovar jag att sova hemma!

2008-03-27 @ 21:34:32
Postat av: Anneli

jag ligger under din säng och petar dig i ryggen.
imorgon sover du längre, då lovar jag att sova hemma!

2008-03-27 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0