Fall out boy - golden

For ut & körde bil med morfar idag, det gick väl helt okej, men nu var det verkligen länge sen.
Måste få min far ut & köra nångång med mig också, jag vill ju ha körkortet.
Men min pojkvän gav mig ett slag under bältet idag, "Men bara för att du inte kan köra bil."
Men tack för den, den värmde, men det är väl inte mitt fel att alla killar älskar allt som har med
motorer att göra? (min bror plé är ett undantag där)  för han vill inte köra alls verkar det som. hihi,
Men visst min far är gammal rallyförare  & jag ska ha det i blodet, men inte så mycket som man borde tro, jag håller mig helst borta från bilen & köra så mycket som det bara går, därför är det så långt mellan gångerna som jag kör. man får tjata på mig en timme för att jag ens ska sätta mig bakom ratten & när jag väl sitter där så är det ju kul!
Har lite för dåligt självförtroende för att köra bil tror jag.

DÄRFÖR kommer jag aldrig köra med dig, inte förrens den dagen jag har körkortet! SUG PÅ DEN DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0