Frihet - bakom allt mörker

Kom hem från Matte i morse där vid 11, skickade ut han på skotern med matte larsson för att det var så bra väder & han ville ju fara ut, lika bra att låta han fara. När vi klev upp så gick vi ut på altanen & satte oss, kändes verkligen som sommar för det var så varmt i solen. GUD nu vill jag inte ha vinter längre!  Hans mamma hade varit & handlat & där fanns det jordgubbar & jag älskar jordgubbar, finns inget bättre att äta på sommaren än gubbar. & Nu vill jag verkligen ha sommar, är så äckligt less på vintern så det är hemskt. 
När jag kom hem från matte la jag mig i soffan & sov & vakna nyss, gu se skönt, men dock blev jag bara ännu tröttare.

" Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0