Fuel - Wasted time

Blir så less, är det inte det ena så är det de andra,
när fan ska man kunna uppföra sig som folk?!
när ska man kunna sitta & äta middag tillsammans utan jävla skrik & bråk nån enda jävla gång!
Det är inte så jävla kul att lyssna på allt jävla liv hela tiden!
Börja inse vadfan det är ni gör

Ni får min lillebror att tro att han måste flytta igen, hur bra är det?!

& du gör det inte bättre inse att du är fan 21 & inte 5 år, visst hon gjorde fel, men vafan du är äldre du ska fan inte säga sånna saker till en som är 10 år yngre än dig, det visar ju vilken mognad du har!.

Jag orkar inte mer om det ska vara så här, då skiter jag fan i allt.
Pallar inte mer. Mitt humör är så bra så att min musik är också bra, så det visar bara att DOPE är underbart!

Was I ever loved by you?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0