Mika - lollipop

Jag är helt jävla tom iskallen, vet inte vad det är med mig, jag orkar verkligen inte. Men får ta mig igenom det hära & se det possitivt. Får gå & lyssna på Fronda - Ingen mår så bra som jag.  Man blir alltid så peppad av hans låtar, dom är så sköna.
& sen så fick jag ett samtal igår kväll också, visst jag svarade inte, för jag orkade inte & för att det känns fel på ett sätt. Och fel mot personen jag var med, Det är inte rätt mot honom. 
Samhällsprov imorgon & jag har ingen ork att plugga för 5 öre, men jag måste väl. Sen måste jag städa mitt rum också, känns förjävligt, men lika bra att göra det nu när mor min sa åt mig att jag måste.
Känns bra att det snart är lov, vill inte vara i skolan, men den här veckan är slapp, måndag - skola, tisdag - skola, onsdag - LEDIG pga utvecklingssamtal. Torsdag - prov, skola. fredag - LEDIG fan va nice!
& nästa vecka kommer jag väl vara i skolan en dag ungefär eller en & en halv beror väl på hur det blir med det. hoppas det blir en dag iaf.

Sen vill jag bara gratta min kusin maria som fick en liten pojke som ska heta linus bara för någon dag sen. är så glad för hennes skull & för pontus för han har ju blivit lika cool som min pappa nu & är morbor ! :D haha


Jag hittade en fin bild på min vän Johanna när jag satt & kollade igenom datorn på bilder.
Om jag får säga det själv så är hon väldigt söt!


Kommentarer
Postat av: johanna

YOU ARE GOING DOWN!!!!!

2008-03-12 @ 17:52:51
URL: http://dolle.blogg.se
Postat av: anneli

hon är ju världssöt!:D

2008-03-13 @ 17:50:28
Postat av: Marre

Joo, jätte...!

2008-03-15 @ 02:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0