Yellowcard - ocean avenue

Sitter & pratar med Hanna & Matte,
med hanna blir det prat om våra pojkar & vem som alltid får som den vill av oss, & självklart är det vi tjejer!
Sen så tycker hanna att jag är dum med matte också, tycker jag väl inte, han får väl leva med att jag inte tycker
om att kramas när jag vaknar! Sen så vill hanna byta pojke med mig också, för att matte är så snäll & det enda han tvingar mig till är att åka skoter.

Matte den muppen är ju riktigt knäpp klivet upp halv 5 för att han inte kan sova längre, dumma unge, tur att man inte sov med honom iaf, då hade han legat på golvet! haha

Kommentarer
Postat av: weii

Kolla in President Roadkill från Göteborg, och deras nysläppta skiva "SESSION 001". Dom släpper den för gratis nedladdning också!
www.presidentroadkill.com eller www.myspace.com/presidentroadkill.

2008-06-02 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0