ACDC - Highway to hell

Jag tycker inte om tisdagar!, finns inget som är bra med den dagen.
Fast vi jobbar alltid snabbare & snabbare på köket dom här dagarna så vi slutar alltid före.
Och sen är jag förbaskat duktig, har lagt undan busskortet & börjat cykla igen, fyfan va jag är död! jag har tappat allt, ont i benen, varje år är det som om man lär sig cykla på nytt & får ny kondition. alltid värst i början.
På svenskan idag skulle vi börja skriva våran uppsats om Shakespeare jag & maria satt i vår egna lilla värld & skrev, satt brevid varann, men vi är så fräna att vi skrev på msn & pratade med varann & sen maria den lilla sneakern satt & kollade på det jag skrev för att hon skulle komma på något hon också. Men jag är snäll så hon får de!.
Sen har vi jobbat i butiken idag också, stod i kassanm jag gnällde till Svenne för att vi aldrig fick stå där & det tyckte jag var orättvist!. Sen så stod jag, Maria & Sandra & sålde fikabröd. ganska kul men jobbigt att räkna med huvudräkning.
Maria trodde att vi hade betalat tillbaka en liten del av skulden som vi fått bullar & små kakor för, men det är inte ens nära av hur mycket man fått för.
Men Svenne tycker om oss & vi tycker om honom!


Kommentarer
Postat av: johanna

det finns absolut inget positivt med tisdagar.

2008-05-06 @ 23:59:58
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0