Afasi & Filthy - Natten till dag

Jag är så hemskt duktig,
Fick nå dille & städade HELA mitt rum så nu är det fint, tog mig nästan 2 timmar, drygt men nice.
Sen vare projektprov idag & det gick ju helt åt helvete tror jag!

Sen fick jag höra idag att Birgitta ligger på sjukan för levercancer & dom vet inte om det går att rädda, jag känner mig verkligen peppad på att åka hem till pappa, ingen mår bra, känns som det kommer vara en väldigt dålig stämning, men cancer är inget att skämta om, farmor ligger också med det & det är inte kul, Jag tycker synd om farmor & Birgitta!.

För övrigt taggar jag & johanna visen & maria inget snack om saken, klart du ska mä! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0