Basshunter - Boten Anna

jaha, då ska man snart fara in till stan och jobba,
syrran ringde mit inatt och jag var elak, jag ville inte bli väckt, sen kommer lillebror & lägger sig i min säng & jag nästan sover, han är söt han, sen kommer storebror hem där vid kvart över 5 & han kommer & väcker mig & sen får jag inte sova för han ska ligga i min säng han också, jätte underbart, jävla varmt blev det så det gick fan inte att sova, sen låg det en full sak brevid en som låg & prata om sin kväll, knäppunge det där.

skriver mer ikväll när jag kommer hem från droskan.

18.13.
Har kommit hem från droskan nu, gick väldigt bra & jobba idag, jobbade med Rille & Hassan, sen kom David också, väldigt trevligt & Rille ärn ju den bretstickan han alltid har varit, & jag har saknat honom!. Han är kär i mig, men det får jag inte säga för honom, för det vill han att det ska vara hemligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0