Cascada - What hurts the most

Matte - Du är en jävla plugghäst..
Jamen tack för den, för att jag försöker få in det dära jävla provet i skallen, satt flera timmar igår & har läst lite nu på morgonen också... Kan inte mer än hoppas att det går bra.
Slutar tidigt idag, men alla som inte har prov idag i min klass börjar 12.50, jag kunde också ha börjat då men icket, men maria ska komma & hålla mig sällskap under tiden, maria är en snäll flicka :D..

21.03
Satt på skolan & gjorde mitt jävla prov idag då, gick väl så där. maria kommer & så äter vi lunch, chillar runt på skolan, på Eu-maten får man betyget & det blev ett VG ganska stolt över mig själv faktist. går ner på stan & bara lodar runt, hem till ersmark och gör pannkaka till middag, sen kastar jag & matte gris & jag vinner & matte är en dålig förlorare! hihi, sen Obs & handla lite mat & så till imorgon, grilla & bara känna lugnet.
Ska nu återgå till min underbara naturkunskap.. prov imorgon igen!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0