Chicago - Hard to say I'm sorry

Var i skolan idag halv 8, för att vi skulle ut i skogen & kolla på en massa bajs. kommer dig & vi går runt & ser allmänt uttråkade ut, får höra en talgoxe. WOW sa man då nästan ungefär. fikade ganska fort & sen fortsatte vi att gå en liten bit & sen tillbaka till skolan, har samhälls & där ser vi film om flyktingar & migrater, jag sov genom hela den lektionen. det var mycket nice, idrotten var det frisbee, Jag & Maria kom fram till att vi sög på det, men det var ju en annan femma tyckte då jag! idrott i typ 20 min ganska nice.. sen svenska & vi ses FRANKENSTIEN jag blev lite besviken faktist, han ska ha skruvar i halsen & inte fan hade han det inte!, men annars var filmen helt okej. Ner på stan med micke & maria, träffar matte, går en liten runda & kollar vad det kostar att ta hål i öronen & det lär det väl kanske bli imorgon tror jag. sen blir det till ersmark med muttmatte, sitter nu här medans matte sitter & spelar GTA 4. Jag & Simon var överrens om att det var 5 men där hade vi fel!

"Mamma, är gud svart eller vit?"
- Båda
"Mamma, är gud en kille eller tjej?"
- Båda
"Mamma, är gud Michael Jackson?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0