Cky - Close yet far

Varför reagerar man så starkt när man inte för höra ett litet ord?
Jag har börjat tänka på det dära. man blir som lite små sur & tvär när man inte får ett "puss". Fast idag så säger vi inte ens det till varann det blir "hejdå" från din sida & jag lägger bara på, jag orkar inte ens, vad är det för mening?.
Visst jag är kanske lätt stött & en massa sånt, men det vet jag att jag är. Men det dära lilla ordet gör en glad & det visar att man ändå betyder nått & att man ändå är omtyckt, ett "hejdå" är så bajs vanligt oxh det hör man från alla andra typ hela tiden ändå så, varför kan man då inte få ett puss från den man älskar?.
Och hur svårt kan det vara att lyfta den dära jävla telefonen & ringa?, "näe, jag har inga pengar", Jo, det har du visste, men du har nte mycket, hur svårt kan det vara att snålringa? alla andra kan ju göra det. kanske kan visa att du också vill prata...

Du är mitt hjärta & jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anneli

it's a mess out there (8)

du kan få hur många pussar du vill av mig
för omväxlingens skull

2008-05-12 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0