Gym class heroes - Shoot down the stars

kvällen var nice, grilla med johannes & matte efter flera timmars hunger!..
Linus kommer & är mycket social med oss. Johanna & Elina kommer också, sen albin, bara chill. Matte larsson & hans fränd kommer senare, Philippa & hennes vänner kommer, sen mitt i typ natten kommer klinge & filip... Kan inte mer än säga att det var en bra kväll. Underbart folk & shit.
Sen KNÄCKTE matte den jäveln mina solglajjer! Nu har jag inte ens ett par, satans homosapie!. fast han sitter & säger att jag ska få nya, men jag vill ha dom nu!! eller rättaresagt så vill jag inte ha nya, jag vill ha dom jag har!. bajsa säger jag bara, men det var inte meningen men ändå liksom!
Jag har sveriges snyggaste bränna!
har en tubklänning & jag somnade i solen så jag har brännt mig vid halsen, det är en mycket snygg bränna, ser ut som en fyrkant, sen så har jag typ brännt näsan också. Så matte går runt & kallar mig rutan nu för att det är bara ett ställe jag brännt mig på men det får jag väl leva med..
Nu blir det grilla lite mat så man får lite energi eller för att få matte från min axel ;p. haha
Imorgon åker jag hem till mamma igen efter nästan bott här i ersmark hela veckan, men det har varit väldigt mysigt.
Jag vet inte hur jag ska klara mig en vecka utan Maria i skolan, värsta tråkigt jag kommer att ha, men ett plus i kanten är ju att det inte kommer att vara någon som kommer att mobbas med mig hela veckan för det är ju marias favoritsysselsättning tror jag. Men jag hoppas att hon har det bra på i Grekland. & jag är faktist lite avis på mattes päron också dom kommer hem från turkiet på måndag & jag vill också fara. värsta fuskigt. & tack maria för att jag fick va handbagage men det blev ju som inget sånt ändå så.
Ha en bra lördagkväll för det ska jag ha!

bapuss!

lite bilder från kvällen:
image33
Den populära "Top Modell posén"
    
Vi var alla fina på dom här bilderna!

My heart belongs to you


Kommentarer
Postat av: Anneli

lät ju riktigt lyckat johanna,
eller ska jag kalla dig för rutan?

2008-06-01 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0