Hammerfall - Hearts on fire

Pluggandet igår gick väl så där.
Fick en säng kompis igår natt också, matte kom & sov med mig, mycket trevligt!
Sparkade iväg honom till skolan imorse & sen cyklar jag själv till skolan för att skriva prov
Jag & Maria tycker verkligen inte att man ska läsa natuskunskap när man går HR!
Men jag kunde tydligen mer än va jag trodde när jag kom till skolan, & svarade på alla frågor förutom 2 men ska inte ropa hej förrens jag vet hur det gick, för säger jag att det gick bra så kommer det bara gå åt helvete.
Sen blire jobb på lördag på Droskan med Rille & Hassan, det ska bli ganska nice, det är ju pengar så.

Såg nyss nyheterna & självklart äre om bråket på östra som var i måndags, jag börjar bli less på att det är bråk på skolan nu hela tiden & varje gång MÅSTE polisen komma dit & sen kommer tv också.

Och det är bra nu & jag mår bra & det är bara underbart, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du gör mig till en bätttre människa.

Såg när syster var här att hon hade förlovat sig, jag vet inte vad jag ska säga?.. Inte jag som ska säga något heller..


Kommentarer
Postat av: Mmaalin

nej jag har ju inte det=/ men du lär väl se mig snart i hope!!!

2008-05-08 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0