Kate Voegle - It's only life

Sitter ännu i ersmark, for ner på stan idag & tog hål i öronen, jag inte mer än att säga att det gjorde lite ont faktist, så nu går jag & säger att jag har ont i öronen hela tiden, men det får man ta, dom har annars svullit upp lite grann också, sen om 6 veckor får jag ta ut dom & byta. fick bli plast örhängen, dom var billigare än titan..Sen träffar man lillebror på stan, han är på stadsvandring & det var inge kul vad jag förstod på honom, dom hade tittat på konst.
Var ute & åkte cross med matte nyss & det var ingen riktig höjdare om jag får säga det själv, vägen var så dålig så det enda jag kunde tänka på var att jag kommer ramla & jag har aldrig i hela mitt liv varit åkrädd för nånting men nu när jag satt där på den där jävla crossen så började jag ju bli lite små rädd!, Skickade ut matte för att leka med matte larsson, det blir roligare för honom då, så dom skulle typ till sandtaget & köra.
Så här sitter jag i ett stort hus i ersmark ensam & ska plugga till naturkunskapen imorgon, Omprov får hoppas att det går bra denna gång!. Sen ett prov till på fredag också, hoppas väl på det bästa men får väl se hur det blir med den saken.

Matte & Matte kom tillbaka för ett tag sen. Matte Larsson hade ramlat & såret var inte mysigt för 5 öre, Matte gjorde mat idag, skulle va jag som gjorde det men det får bli imorgon när vi har mer tid på oss. Matte gjorde spagetti & korv, jävla mycket fett vart det i maten, men pojkarna kan ju behöva det.
Näe nu blir det åter till naturkunskapen!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0