Lars Winnerbäck - Elden

Varför ska man ta dom där förbannade powernaperna?! la mig i soffan där vid 3 & sov tills mamma kom hem & skrek, där vid 5 jamen underbart, jag blev ju verkligen inte tröttare av det inte.. Nääe!
Fick en sovkompis inatt, Matte kom hit & sov med mig, såg slutet på hockeyn, sverige förlorade mot canada 5 - 4. Duktigt!.
Jag känner hur jag kokar inombords, men du fattar ju fan inte!, jag blir inte som arg, jag blir mest ledsen, du lovar, men du håller fan inte det du lovar!, jag känner bara att jag blir besviken.
men hej du säger att du ska sova hos mig, men stryp mig långsamt, jag pallar fan inte.. När ska du börja fatta att jag faktist har känslor? Men vad begär jag du är kille, dom fattar ju fan ingenting!. jag vill bara slå dig just nu. Jag vill inte ha dig inärheten även fast jag vill det, jag har svårt för att bestämma mig för vad som är bäst just nu. jag vet inte!

Andreas Hellgren, min vän, jag saknar dig så sjukt mycket, det var trevligt att prata med dig idag, vi måste verkligen styra så snart som möjligt, ta en öl eller två (okej, jag tar ingen öl då men), vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0